Made it!

29 november 2015 - Atherton, Australië

Het was even spannend! De hele dag had ik travel alert in de gaten gehouden en mijn boeking gecheckt (weet daardoor nu mijn boekingsnummer uit mijn hoofd). Het zag er goed uit! De vlucht naar Cairns zou op tijd vertrekken. Ik zou pas om 11 uur 's avonds naar het vliegveld vertrekken, dus ik had nog alle tijd om even het centrum in te gaan. Eerst heb ik gegeten. Gratis bij het restaurant van dezelfde eigenaar als het hotel. Ik had er zo lang gelogeerd en dat het wel een etentje waard was. Jammer dat ik die middag gedoe had gehad over de prijs en dat de pizzabodem niet helemaal gaar was. Maar ja, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. Was al lang blij dat ik later op de avond geen kotszakje nodig had. Omdat ik tijd over had ging ik nog even kletsen bij Sjaki. Daar heb ik in de loeihitte tafels versleept voor een grote ceremonie. Deze zou de volgende ochtend in de school plaatsvinden. Helaas kon ik daar niet bij zijn. Ik dacht dat alles onder controle was. Totdat een vrijwilliger langskwam en met een bigsmile verkondigde dat er weer vluchten geannuleerd. Er was weer een nieuwe aswolk uit de vulkaan onderweg. Zij zag het als een uitgelezen kans om haar verblijf op Bali te verlengen. Ik daarentegen was even goed in de stress. Het zal me toch niet weer overkomen? Als een hysterische neuroot weer alle sites nagelopen. Er was niets bekend over een annulering van mijn vlucht. Dan kon ik nog wel even een drankje doen bij buurman Herman. Ik was goed en wel binnen, of ze begonnen over de vluchten die geannuleerd waren. Ze hebben me flink zitten pesten en dachten mij over 2 uur weer te zien. Inmiddels had ik nog geen bericht dat de vlucht niet doorging. De vluchten die niet vertrokken gingen naar Perth. Van de vorige keer wist ik dat de vluchten naar Cairns de andere kant op gaan en de kans groot was dat deze vlucht toch door kon gaan. Vol goede moed, maar toch een beetje zenuwachtig, ben ik naar het vliegveld vertrokken. Daar verliep alles volgens plan en stond ik zaterdagochtend op Australische bodem. Op het vliegveld stond een huppelend blond meisje met mijn zus en mijn nieuwe vrolijke neefje! Na de knuffel met mijn nichtje mocht ik de kleine man vasthouden. Ik kreeg een grote glimlach! Vergat daardoor wel mijn zus te begroeten! Ik heb dat later goed gemaakt.

1. Erna:
    29 november 2015
    Nou, fijn dat je er bent,ben je de stress al weer een beetje kwijt zeker!Geniet van je verblijf bij je zus!
  2. Sjak:
    29 november 2015
    Jeetje wat een spanning! Fijn dat de reis is gelukt! Veel plezier daar!
  3. Ruud en aNs:
    29 november 2015
    Toch gelukt eindelijk heel veel plezier de komende tijd samen geniet ervan lieve groet Ruud en Ans
  4. Sylvia:
    29 november 2015
    Ahh leuk zeg!!! Lekker genieten xxx
  5. Jeanette:
    29 november 2015
    Hey Ang, wat heerlijk dat je nu in Australie bent en wat een leuke foto van de kinderen. Megan lijkt op jou
    Fijne tijd, geniet van/met elkaar!!
    Liefs, j
  6. Alice:
    30 november 2015
    Hi Annie,

Wat heerlijk dat je het hebt gered en Diwn Under bent! Wat een heerlijk leven heb je toch, Indonesië, Singapore, Australië en hier stormt en regent het! Vandaag met zes en Veer in Haarlem geweest en op jou geproost!
    Doe de fan. De groetjes en genietze daar. Jeziet er goed en relaxed uit op alle foto's . Koelers en liefs, Alice x
  7. Naat:
    30 november 2015
    Hey lieve Annie!!
    Gelukkig ben je veilig in Australië aangekomen. Megan was vast heel blij dat tante Annie er weer was. Ben heel benieuwd naar de kleine man. Wat een leuke foto's ook! Geniet xxxx
  8. Ed:
    2 december 2015
    An doe jevoorzichtig en pas je op voor de kangoeroes