Roommate

24 december 2015 - Nusa Lembongan, Indonesië

Ik moet jullie iets bekennen: kerstavond was ik niet alleen in mijn kamer. Ik had een ongenode gast, die zich nuttig heeft opgesteld. Het was even schrikken toen wij oog in oog met elkaar kwamen te staan. Maar omdat het kerstavond was en het buiten hard regende mocht hij blijven. Hij heeft er voor gezorgd dat mijn kamer vrij van muggen was. Ondanks dat hij er schrikwekkend uitziet, is hij maar klein van formaat, zo'n 30 centimeter. De stippels op zijn lichaam geven hem geen vriendelijke uitstraling. Hij kan je opschrikken door het maken van een geluid: tokeh, tokeh. De Indonesiërs noemen hem dan ook zo. Hij was gelukkig niet verlegen en bereid te poseren. Tadaaaah!

image

1. Danielle:
    29 december 2015
    Haha kleine nuttige gekko! Idd onschuldig maar kunnen je laten schrikken! Minder last van dan muggen niet waar? !
  2. Peter:
    29 december 2015
    Hoi Angelique, hoewel ik bijna nietgereageerd heb op al berichten, heb ik ze met veel plezier gelezen. Dank je voor je kerstwens/ nieuwjaarswens ( fijn dat je op de scooter extra voorzichtig deed ) Goede jaarwisseling en goede reis terug!
  3. Lida:
    30 december 2015
    Vind het wel een echte Kerstgedachte....wat ben je toch een nobel mens!!!
    Ik sluit me aan bij Peter zijn berichtje.....ook ik heb genoten van je reisverslag en hoop je snel weer veilig terug te zien in Nederland. Een heel goede terugreis en tot gauw!!!!!!
  4. Jessica:
    He meid,
    Geniet nog even lekker van het mooie Balinese leven!
    Ik wens je alvast een hele goede reis, tot heel snel!!
    Dikke kus
  5. Petra:
    30 december 2015
    Knap dat je hem hebt laten zitten. Ook al doen ze waarschijnlijk niets, ik vind 30 cm wel flink groot zeg. Oei!!!
  6. Alice:
    30 december 2015
    Getsie! Ik zou geen oog meer ducht hebben gedaan An!