Merry Christmas!

25 december 2015 - Nusa Lembongan, Indonesië

Ho,ho,ho, Merry Christmas! Ik wens jullie allen heel fijne kerstdagen.

Mijn kerst is goed begonnen. Kerstavond ben ik met een groep van negen mensen bij een mooi restaurant aan het strand gaan eten. Wij zaten met 7 nationaliteiten aan tafel. Vandaag zou ik gaan duiken, maar ik voel mij niet top. Had maar twee wijntjes op! Daarom lekker een dagje aan het zwembad om mijn blog bijwerken. Dus als jullie nog tijd over hebben na alle kerstdiners, familiebezoeken, strandwandelingen, Netflix series, kerkdiensten, enzovoort, dan is er altijd nog mijn blog!

Ho,ho,ho, Merry Christmas

1. Lida:
    25 december 2015
    Merry Christmas Angelique.
    Het is zo leuk om je verhalen te lezen vooral omdat ik ook op Bali ben geweest.
    Volgens mij had je best nog willen blijven!!! Geniet van je laatste week daar.
    Tot snel!
  2. Ineke en Bert:
    25 december 2015
    Hallo Angeliqeu, nog even berichtje van ons. Het zit er bijna weer op,we zullen je schrijven gaan missen je heb heel veel meegemaakt en voor al de rituelen van het land erg leuk om te volgen. Volgens mij is het bij jou al 2 de kerstdag hier is het nog avond eerste kerstdag je vader en moeder zijn net weg. Wij wensen je nog een fijne tijd in .bali en een goede reis naar huis. Lieve groet oom Bert en tante Ineke.
  3. Jen:
    26 december 2015
    Lieve An, je avontuur loopt op z'n eind...
    Dat zal niet makkelijk zijn..
    Geniet nog even en als positieve noot: gelukkig leven we in het soort rijkdom om dit soort avonturen mee te kunnen maken! Merry Christmas xxx