Eind in zicht!

31 december 2015 - Ubud, Indonesië

Niet alleen het jaar loopt op z'n einde, maar ook mijn tijd in Bali. Met een knoop in mijn maag schrijf ik dit berichtje. Een beetje verdrietig omdat ik weg ga uit dit fantastische land en een beetje gespannen omdat ik weet dat het terugkomen in Nederland best even pittig zal zijn! Maar desalniettemin ben ik ontzettend dankbaar voor deze ervaring en kan ik terugkijken op een fantastische tijd waarin ik veel bijzondere ervaringen en contacten heb opgedaan. Gisteren hadden wij een eindjaarsfeestje in mijn hotel. De lieve mensen hebben de hele middag staan koken. Hele kippen en tonijn kwamen er aan te pas. Zo ontzettend lief. En dan te bedenken dat ze alles zelf hebben betaald. Behalve de drank, die was voor mijn rekening. Ik ben nu bij Sjaki om mijn T-shirt terug te brengen. Ze hebben zo een oud en nieuw samenzijn. Ik mag nog even meedoen ondanks dat ik er niet meer helemaal bij hoor! Wat vanavond brengt is een verrassing. Niemand blijft in Ubud. Maar hopelijk kom ik wat mensen tegen die ik op de eilanden heb ontmoet. Jullie allemaal een fijne en veilige jaarwisseling! En een fantastisch, mooi en gezond 2016! X

1. Timmie:
    Lieve Angelique,

Hele fijne jaar wisseling!
    Ik hoop dat 2016 je alle wijsheid geeft die je nodig hebt en alle kracht om het jouw jaar te laten zijn!
    Liefs
  2. Jen:
    Lieve An,

And now the end is near...
    Letterlijk en figuurlijk een afsluiting voor jou deze Oudjaarsdag.
    Maar niet getreurd. Het nieuwe jaar brengt weer nieuwe kansen
    en nieuwe ervaringen en hopelijk veel hilarische momenten :)
    Proost darling! Love u x
  3. Monique Bos:
    Lieve Angelique,
    Afsluiting van een geweldige periode, maar ook het begin van nieuwe kansen en belevenissen! Ik wens je een blij en gelukkig 2016! Monique
  4. Jessica:
    31 december 2015
    fijne jaarwisseling en een mooi 2016!
    X Jessica
  5. Alice:
    Lieve An,

Snap heel goed dat het pittig zal zijn om terug te gaan, maar een heel nieuw jasr ligt voor je en er gaan vast mooie dingen gebeuren. Deze mooie ervaring helpt je vast om in het nieuwe jaar de juiste keuzes te maken. Een hele fijne jaarwisseling ( die is bij jou al bijna denk ik), een giede reis en een heel gelukkig 2016. Tot snel. Liefs Lies xxx
  6. Joke:
    31 december 2015
    Deze ervaring neemt niemand je af en deze herinneringen zullen je altijd bijblijven! Hele gezellige avond en de allerbeste wensen voor 2016!
  7. Lida:
    31 december 2015
    Ik wens je een fijne avond en alvast alle goeds voor het nieuwe jaar. De bijhorende kus krijg je maandag. Sterkte met afscheid nemen....je neemt een schat aan ervaringen en een koffer vol herinneringen mee naar huis!!!!
    Nogmaals goede reis naar huis. Liefs Lida.
  8. Ruud en aNs:
    31 december 2015
    Wij wensen jou het zelfde en een hele goeie terug reis
    Welkom weer en Holland . Lieve groet Ruud en Ans
  9. Danielle:
    31 december 2015
    Fijne jaarwisseling, goeie reis terug en al deze ervaringen zullen fantastische herinneringen worden die je nog zo vaak op kunt halen, wat een rijkdom! Loved the stories!
  10. Sjak:
    31 december 2015
    Jij ook een fijne jaarwisseling! En een blij en gezond 2016! Sterkte met afscheid nemen ... snap dat dat wel even een dingetje zal zijn. Maar vind het stiekem ook wel gezellig als je weer terug bent hoor. Je hebt in ieder geval een waardevolle ervaring in de pocket en mooie herinneringen om nooit meer te vergeten. Het heeft jou veel moois gebracht maar jij hebt daar ook iets moois gebracht. Mag je trots op zijn! Veel plezier zo ... al bijna 2016 bij jullie ... Een goede reis terug en ... tot snel! liefs Sjak X

PS Bedankt voor je lieve kaartje
  11. Angelique van Solingen:
    Thanks lieve mensen!