Bedankt!

2 december 2015 - Atherton, Australië

Lieve mensen ontzettend bedankt voor het lezen van mijn reisverhalen. Ik kijk er erg uit naar jullie reacties en vind het heerlijk om ze te lezen. Fijn dat jullie zo met mij meeleven en blijven reageren, ondanks dat ik vaak niet reageer op jullie berichtjes. Weet dat de reacties enorm op prijs worden gesteld.
Momenteel ben ik in Australië en hier is het een stuk rustiger dan in Ubud. Naast het het knuffelen, fantasieverhalen bedenken, trampoline springen, flesjes geven, spelletjes doen en oppassen , heb ik meer tijd om te schrijven. Jullie zullen de komende weken dan ook overstelpt worden met oud nieuws, wat ik toch graag met jullie wil delen. En wat ik voor mijzelf op papier wil zetten.
Ik hoop dat dit bericht jullie in goede gezondheid bereikt. Veel plezier met de voorbereidingen van de feestdagen, voor nu met name Sinterklaasfeest. Take care! Liefs, Angelique

1. Astrid:
    2 december 2015
    Wat doe jij allemaal geweldige ervaringen op Angelique! Geniet nog even van deze heerlijke vrijheid!
  2. Ing:
    2 december 2015
    Zit net je 'oude' blog over Melrose Place te lezen. Fantastisch! Weet hoe je je voelt als prinses. Lei en ik hebben net een dergelijke ervaring achter de rug in Jamaica. Daarover later meer per mail.
    Voor jullie ook een gezellig Sinterklaasfeest (neem tenminste aan dat jullie dat ook vieren down under) en veel plezier met neefje en nichtje! X
  3. Mandy:
    2 december 2015
    He Angelique, wat heerlijk al die verhalen. Ik lees ze allemaal dus ga vooral door!! Mis je gezellige spontane lach wel op school, maar die halen we wel in als je er weer bent...
  4. Arianne:
    Heerlijk! Jouw optimistische reactie op tegenvallers is zalig! Xxx
  5. Jen:
    Hi Annie,
    Door jouw verhalen en foto's zijn de barre en donkere winterdagen hier in NL nog redelijk door te komen....ga vooral door! We need you!!!

dikke knuf x
  6. Jeanette:
    2 december 2015
    Ha Ang, klinkt als quality time met je family. Wat heerlijk relaxed allemaal. Uniek dat je dit allemaal kan doen. En dan te weten dat je waarschijnlijk heerlijk weer hebt. Het is hier steeds zo koud en nat en waaierig
    Veel plezier en liefs, jeanette
  7. Kim:
    3 december 2015
    Hey An,

Wat ben jij aan het genieten.... super!
    Have fun....
  8. Petra:
    7 december 2015
    Nu in Australië...heerlijk! Geniet van al je verhalen!!X
  9. Margriet:
    8 december 2015
    Hey An,

Zie hier de sint perikelen op de Koets:

https://www.dailymotion.com/video/x3h9ddv_sinterklaas-2015-op-de-koetsveldschool_school (let op HD instellingen 1080!)

Groetjes!