Uitbarsting Rinjani

4 november 2015 - Ubud, Indonesië

Lieve mensen,
De vulkaan Rinjani op Lombok spuugt momenteel as. Daarom is het vliegveld vandaag en morgen dicht. Helaas voor degenen die mij wilden bezoeken . Op zich merk ik er hier niets van. Vond wel dat ze slecht schoon gemaakt hadden, maar dat is de as. Het is nu iets stoffiger dan normaal!

1. Anneke:
    4 november 2015
    Balen!!!! Wilde ik nu net op het vliegtuig springen om je even op te zoeken....
    Ik moet nog even wennen hoor An, ik zie je elke keer voor me in de lotushouding en dan dat ongedierte..... out of your comfort zone! Maar wel super stoer!
    Enjoy!
  2. Ing:
    4 november 2015
    Het was gisteren in het nieuws! Balen voor de mensen die op vakantie wilden naar Bali of omgeving... Maar als je er toch al zit, zou ik het persoonlijk wel prima vinden voorlopig niet weg te kunnen haha.
    Tegen de tijd dat je Megan gaat opzoeken is de as wel op ;-)
    X
  3. Ilona:
    5 november 2015
    Als het over twee weken maar weer weg is, anders een heel teleurgesteld nichtje en neefje : (